ViaFia-Armenie-Georgie.reismee.nl

Armenië: Lake Sevan

Als de zon schijnt zal het hier best goed toeven zijn, maar als ik vanmorgen netjes voor zonsopkomst wakker word en uit het raam kijk in de hoop op een mooie zonsopkomst is het maar een grauwe bedoening...

Heb ik daar mijn wekker zo vroeg voor gezet? Nou, dan ga ik ook niet zwemmen Het ziet er buiten niet warmer uit dan toen we hier gisteravond in het donker arriveerden. Het was de eerste keer dat ik in Armenië een vestje aantrok.

De temperatuur van het water zelf is niet onaangenaam maar als ik er met deze buitentemperatuur over gladde, deels met zwierige wieren begroeide kiezelstenen, uit zou moeten komen is dat vragen om moeilijkheden (valpartij of kou vatten).

Dus blijf ik met twee kussens in mijn rug letterlijk hoog (1800m) en droog in bed zitten schrijven.

Af en toe kijk ik door de geopende gordijnen langs de hoge dreigend donkergroene sparrenbomen naar het rimpelloze meer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!